Praktisch
Uit dit dossier
Beko introduceert Beko Koffie en Beko IJs
Beko introduceert op Bakkersvak twee nieuwe producten: Beko Koffie en Beko IJs. Beide producten zijn een compleet concept waarmee ondernemers makkelijk koffie en ijs aan hun klanten kunnen aanbieden. Beide concepten kunnen goed met elkaar en met het concept Chocolade Compleet gecombineerd worden. Beko Koffie Voor het concept Beko Koffie...
Tips voor het interieur van een ijssalon
Een ijssalon oogt, omdat er gewerkt wordt met voedsel, vaak strak en hygiënisch. Hoe zorg je voor een aangename sfeer in de rest van ruimte? Interieurontwerper Martijn Gosen geeft tips. Gosen heeft heel wat projecten in de ambachtelijke ijssector op zijn naam staan, zoals IJssalon Luciano in Wassenaar en PUUR Tamminga in Veenendaal....
Beko Verpakkingen helpt bij verpakken bonbons
Beko Verpakkingen geeft workshops waarin de deelnemers de fijne kneepjes van het opmaken van bonbondoosjes leren. Carla Maquiné van Beko Verpakkingen geeft de workshops. Beko zegt in het persbericht: “Heb je altijd al willen weten en vooral leren hoe je bonbondoosjes feestelijk en creatief kan verpakken? Tijdens onze workshops leer je...
Samensmelting leidt tot Frozen Brothers: specialist in ijsconcepten
Begin 2018 ging Slush Puppie Benelux BV -de conceptleverancier van Slush Puppie en frozen drinks Coca Cola en Fanta Frozen- samen met de leverancier van softijsmachines en schepijsvitrines: Ice Concepts Benelux BV (ICB). Het bedrijf kreeg de naam Frozen Brothers. Teun Loonen stond aan het roer bij ICB en Pieter Corstiaans gaf leiding aan Slush Puppie...
FB: verbreding productpresentatie in vitrines
RIMINI – Steeds meer ijsbereiders zoeken verbreding van het assortiment. Onder meer door een vitrine te kiezen die voor meerdere doeleinden is in te zetten. Dat zegt Ben Jansen van IJsprofi uit Ede. Deze firma vertegenwoordigt FB: Italiaans leverancier van Bocchini-ijsvitrines en aanverwante productpresentatiemeubels. We spreken Jansen op Sigep in Rimini op de stand van FB waar hij laat zien dat ijssalons meer en meer een horeca-achtige uitstraling krijgen. Gezelligheid “We krijgen steeds vaker de vraag naar vitrines waarin ook broodjes, salades, chocolade en patisserie zijn...