Baskin-Robbins landelijk verkrijgbaar

Baskin-Robbins

Het ijs van Baskin-Robbins is binnenkort ook bij de retail en horeca in Nederland verkrijgbaar. De ijsketen presenteert de nieuwe voorverpakte bekers met ijs in een pop-up stand tijdens de Horecava. De Horecava vindt plaats van 7 tot en met 10 januari.

Vestigingen in Nederland

April 2017 opende Baskin-Robbins de eerste Nederlandse vestiging in Utrecht, gevolgd door winkels in Amsterdam en Tilburg. In het eerste kwartaal van 2019 wil de ijsketen de vierde en vijfde vestiging openen in Almere en Eindhoven. Met de uitrol richting de retail en horeca wil het bedrijf heel Nederland bedienen. “Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grote schaal de fans in Nederland op een handige manier van ijs voorzien”, aldus Roberto Fava, Managing Director van Baskin-Robbins in Nederland.

31 smaken

In het logo van Baskin-Robbins is het cijfer 31 te zien. Dit refereert aan de 31 smaken die dagelijks in de winkels verkrijgbaar zijn. Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn. De retail moet het doen met 8 smaken. Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml aan hun vriesvak toevoegen. Daarnaast heeft de horeca de mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te creëren in de huidige exploitatie.

Baskin-Robbins

Baskin-Robbins is ‘s werelds grootste ijsketen met meer dan 7900 winkels in 53 landen over de hele wereld. Het merk werd opgericht door twee enthousiaste ijsliefhebbers wiens passie voor ijs leidde tot de creatie van ijssmaken als Pralines ’n Cream, Jamoca Almond Fudge en Very Berry Strawberry. Tegenwoordig heeft de keten meer dan 1300 ijssmaken en bieden ze op maat gemaakte ijsjes, bevroren drankjes en ijscoupes.

Lees ook
Sigep 2019: noviteiten in de details

Sigep 2019: noviteiten in de details

Dit jaar vindt de ijsbeurs Sigep voor de 40e keer plaats in het Italiaanse Rimini, van 19 t/m 23 januari. De beurs is door de jaren heen veranderd naar een ontmoetingsplek waar naast ijs ook veel inspiratie op het gebied van brood, banket, chocolade en koffie kan worden opgedaan. Op de eerste dag van Sigep zijn we nog niet heel veel nieuwe dingen tegengekomen....

Nederlanders kopen het liefst in een fysieke winkel

Nederlanders kopen het liefst in een fysieke winkel

Ruim driekwart van de Nederlanders koopt het liefst in een fysieke winkel. Dat blijkt uit internationaal onderzoek in opdracht van Mood Media. Tegelijkertijd signaleert het GfK een groei van het aantal online bestedingen. In het eerste halfjaar van 2018 werd 25% van alle bestedingen aan producten en diensten online gedaan. Food is zelfs de sterkst...

Twee redenen om naar Sigep te gaan

Twee redenen om naar Sigep te gaan

Komende zaterdag gaat de ijsbeurs Sigep van start. Van 19 tot en met 23 januari staat het Expo Center in Rimini, Italië niet alleen in het teken van ijs, maar er is veel inspiratie op het gebied van brood, banket, chocolade en koffie. Want Sigep is de laatste jaren meer dan een ijsbeurs. Ook deze veertigste editie laat zien hoe verschillende vakgebieden...