Volop aandacht voor Maestro Gusto

27 mei 2014

HAAFTEN - De Maestro Gusto-campagne voor Stichting Fok loopt als een trein. Dat laat mede-organisator Bakeplus weten. De afgelopen weken is er veel aandacht geweest voor het ijsje, dat door IJsTOP werd ontwikkeld en dat door een groot aantal ijssalons in Nederland wordt verkocht.

Van elk pakket grondstoffen dat bij Bakeplus wordt ingekocht, gaat 50 euro naar Stichting FOK, dat zich inzet voor patiënten met Cystische fibrose (CF). Na de zomer wordt de cheque met het totaalbedrag overhandigd.

In het zonnetje

maestro-gusto-in-de-media-212x300Naast de verkoop van ijs kunnen ijssalons ook hun steentje bijdragen door een CF-gezin in het zonnetje te zetten. De organisatie heeft elk CF-gezin gekoppeld aan een nabije ijssalon.

Via social media, lokale en regionale media komt de meestercampagne veel voorbij. De CF-gezinnen die inmiddels een traktatie hebben gehad, zijn erg lovend over de campagne, laat stichting FOK weten.

Lees ook:

Eersel geniet van ‘eerste’ Maestro Gusto-ijsje (15 april 2014)

Grootse kickoff Maestro Gusto (10 april 2014)

Kick-off campagne IJsTOP voor Stichting FOK (13 maart 2014)

Altijd op de hoogte blijven?