Grootse kickoff Maestro Gusto

10 april 2014

EERSEL - Morgenmiddag vindt de officiële lancering van de Maestro Gusto-campagne plaats bij De Smaak! Chocolade & IJs in Eersel. De ijssalon van Hans en Connie Kennis is de aangewezen locatie voor het goede doelen-ijsje, gezien de ijssmaak is ontwikkeld door Hans Kennis, tijdens een wedstrijd tussen IJsTOP-leden, afgelopen november in Bologna.

Het ijsje is ontwikkeld voor Stichting FOK, die zich inzet voor kinderen met cystische fibrose (CF). Samen met grondstofleverancier Bakeplus starten de SVH Meesterijsbereiders van de vereniging IJsTOP de campagne voor deze stichting. Het ijsje, dat onder de naam Maestro Gusto wordt verkocht, ligt al bij diverse ijsbereiders in de vitrine en loopt als

een trein. Het recept voor Maestro Gusto is verkrijgbaar bij afname van het promotiepakket, via Bakeplus. De grondstofleverancier draagt de bijdrage voor Stichting FOK direct af. In het receptenboekje staan overigens ook de andere negen recepten die in de wedstrijd om het Dolce Amarena-ijsje door de SVH Meesterijsbereiders werden gecreëerd.

Grootse kick-off

  • De campagne-aftrap wordt groots ingestoken, met Meester-
  • boekje_meesterlijkijs_front-Medium-300x300 Recept van Maestro Gusto, door Hans Kennis

Patissier Rudolph van Veen die als eerste Hans Kennis zal interviewen voor het aanwezige publiek. Vervolgens is Patrik Marani, exportmanager van Fabbri, speciaal voor de gelegenheid ingevlogen om nog eens symbolisch de prijs aan Kennis te overhandigen. Ook zijn bestuursleden van Stichting FOK én de burgemeester van Eersel van de partij. De laatste zal samen met Hans Kennis het 'eerste' Maestro Gusto-ijsje gaan draaien.

Op de Facebook-pagina van De Smaak! wordt het evenement groots aangekondigd. Het ijsje is zelfs in bonbon-vorm uitgebracht. Iedereen is uitgenodigd om de kickoff bij te wonen.

Altijd op de hoogte blijven?