Nieuw online platform voor lokale winkeliers

boodschapjes.com - persbericht

Er is een nieuw on-demand bezorgplatform, Boodschapjes.com. Consumenten komen via dit online platform in contact met lokale winkeliers zoals buurtsupers, bakkerijen, AGF, slagerijen en vishandelaren.  

Op Boodschapjes.com kunnen consumenten boodschappen bestellen, die de winkelier on demand uitlevert. Winkeliers hebben hierbij zelf de regie in handen en kunnen naar wens bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen instellen. Boodschapjes.com ontvangt een vast bedrag per bestelling aan commissiegelden.

Bij de lancering zijn meer dan 50 lokale winkeliers aangesloten. Een deel daarvan staat al online. De komende dagen worden er geleidelijk meer winkeliers en producten toegelaten op het platform. "Wanneer je een assortiment hebt dat groter en diverser wordt dan bijvoorbeeld Albert Heijn, Jumbo en Picnic tezamen dan is het altijd even spannend en vergt dat wat voorbereiding", vertelt founder en CEO Lucy Eind.

"We doen de uitrol geleidelijk zodat we snel in kunnen spelen op eventuele technische bottlenecks en winkeliers kunnen ondersteunen waar nodig. Het werken met een platform is voor een groot deel van de aangesloten winkeliers ook nog nieuw." 

 

Dossiers
Lees ook
Acht punten die van je winkel een experience maken

Acht punten die van je winkel een experience maken

Experience wordt steeds belangrijker voor een winkel. Klanten zijn op zoek naar een ervaring. Het begrip experience-economy is al twintig jaar geleden bedacht, maar het is nog steeds niet helemaal duidelijk wat een ‘ervaring’ precies is. Katelijn Quartier benoemt acht eigenschappen die van een winkel een experience maken.

‘Er zijn mensen die zeggen: waar begin je aan?’

‘Er zijn mensen die zeggen: waar begin je aan?’

Luuk Schaper (20) is patissier en werkt in de zaak van zijn ouders. Maar niet voor lang meer: deze zomer opent hij zijn eigen winkel in Krimpen aan de Lek. “In drukke periodes werk ik wel tien tot twaalf uur per dag. Maar dat maakt me niet uit, als ik maar met het vak bezig kan zijn.”

IJssalon Vivaldi haalt meer dan 2500 euro op voor Stichting Semmy

IJssalon Vivaldi haalt meer dan 2500 euro op voor Stichting Semmy

Ron Wisker van IJssalon Vivaldi reikte 7 juni een cheque van 2617 euro uit aan Margriet Pasveer voor Stichting Semmy. De salon steunt al jaren goede doelen met de verkoop van het Goede Doelen ijsje.