IJssalon La Dolce Borger wint Best Social Award

3 juni 2021 Redactie Vakblad IJs

IJssalon La Dolce Borger won 2 juni het Beste merk op TikTok bij de Best Social Awards 2021. "Gewonnen!!!", reageert de IJssalon op Facebook. "Wauw. Wie had dat gedacht? Uitgeroepen tot Beste merk op TikTok van Nederland!"

The Best Social Awards worden jaarlijks uitgereikt voor de beste online activiteiten van bedrijven (business) en individuen (audience). Een vakjury van 37 professionals uit de social branche bepalen de genomineerden en winnaars in de verschillende categorieën.

Beste merk op TikTok

IJssalon La Dolce Borger won de categorie Beste merk op TikTok. TikTok is een platform waarmee korte video's gemaakt en gedeeld kunnen worden. Het TikTok-account van La Dolce Borger staat vol met korte filmpjes gemaakt door Vincent van Looijengoed en Odin Blei, eigenaar en manager van La Dolce. Hun sketches als ijsje halen met grote broer, elk kind in een ijssalon en ijsje bij de weg, zijn erg populair. . Het account is met recht populair te noemen. Het account heeft ruim dertigduizend vaste volgers en bijna een miljoen likes. 

In de categorie Beste merk op TikTok nam de IJssalon het op tegen de grote merken Bol.com, Autodrop en Theorie topper. Van Looijengoed vertelt aan het Dagblad van het Noorden dat hij de winst niet had verwacht. "We namen het op tegen bedrijven als bol.com. Die hebben zo’n groot marketingteam, daar kun je niet tegen op. Fantastisch dat we toch gewonnen hebben. Dit komt één keer in je leven voor.”

Altijd op de hoogte blijven?