Frozen Brothers presenteert het nieuwe frozen drinks concept Chozen op de Horecava

Frozen Brothers_Chozen

Op de Horecava introduceert Frozen Brothers het nieuwe frozen drinks concept: Chozen. Met deze nieuwe ijsdrank speelt de totaalleverancier van ijs- en frozen drinks-concepten in op twee sterk groeiende markttrends: gezondheid en duurzaamheid.

Chozen bevat namelijk geen suiker en allergenen, wordt gemaakt met alleen natuurlijke kleurstoffen en past in een vegetarische en veganistische levensstijl. De bekers en rietjes zijn gemaakt van 100% recyclebaar papier. Er zijn vier smaken: appel-vlierbloesem-komkommer, mangokamille met groene thee, perzik hibiscus met zwarte thee en rabarber-munt.

Frozen drinks-concept

Andere bekende frozen drinks-concepten van Frozen Brothers zijn onder meer Slush Puppie, Coca-Cola Frozen en Fanta Frozen. Met Chozen verbreedt Frozen Brothers de doelgroep. Chozen past in het huidige aanbod van onder meer fast service locaties, leisure locaties, benzinestations, stationswinkels en andere convenience stores. Maar het nieuwe frozen drinks-concept biedt ook verkoopkansen voor bijvoorbeeld strandhoreca, lunchrooms, sportkantines, fitnesscentra én vegetarische horecagelegenheden.

Chozen

Chozen is een totaalconcept zoals de foodservice-markt van Frozen Brothers is gewend. Het is een combinatie van ingrediënten en zelfbedieningsmachines, inclusief marketing-ondersteuning en advies. Ondernemers die kiezen voor Chozen krijgen de volledig gecertificeerde Chozen-machine op huurbasis.

Deze machine levert vries- en koelprestaties in combinatie met energiezuinigheid. Daarnaast is deze voorzien van een eenvoudig bijvulsysteem en slimme vriestechnologie, die condensatie en ijsvorming voorkomt en voor kwaliteit en een snelle dosering zorgt. De ledverlichting en het (optionele) intuïtieve touchscreen met animaties moeten de consument verleiden en impulsaankopen stimuleren. De consument kan de machine zelfbedienen en zijn of haar eigen smaakcombinatie samen stellen. Voor de ondernemer kan dit een besparing op de personeelskosten betekenen. 

Frozen Brothers biedt all-in service en onderhoud, inclusief de installatie van de Chozen-machine en instructie op locatie, kosteloze vervanging van slijtagegevoelige onderdelen, snelle vervanging van een onverhoopt defecte machine en een 24/7 bereikbare klantenservice. Neem voor meer informatie contact op met Frozen Brothers.

Dossiers
Lees ook
Ice Experience bij  Pavarotti Dolce

Ice Experience bij Pavarotti Dolce

Pavarotti Dolce in Leidschendam is met recht kleurrijk te noemen. Met Barbie-roze banken en showlichtjes doet de ijswinkel Amerikaans aan en een tikkeltje over de top. Dat was precies de intentie van eigenaar René Bogaart. Zijn winkel moet plezier uitstralen, hij wil een ice cream experience neerzetten. In al zijn horecaondernemingen slaat hij...

Frigomat GX: IJsbereiding met een ultieme versbeleving

Frigomat GX: IJsbereiding met een ultieme versbeleving

Bij ambachtelijke ijsbereiding zijn naast smaak en kwaliteit van het ijs, presentatie en beleving belangrijke elementen die beïnvloeden hoe ‘vers’ wordt gepercipieerd door consumenten. Meestal vindt de bereiding van ambachtelijk ijs helaas buiten het zicht van de gast plaats. Het Frigomat GX concept van Frozen Brothers brengt kwaliteit, versheid, presentatie...

Samensmelting leidt tot Frozen Brothers: specialist in ijsconcepten

Samensmelting leidt tot Frozen Brothers: specialist in ijsconcepten

Begin 2018 ging Slush Puppie Benelux BV -de conceptleverancier van Slush Puppie en frozen drinks Coca Cola en Fanta Frozen- samen met de leverancier van softijsmachines en schepijsvitrines: Ice Concepts Benelux BV (ICB). Het bedrijf kreeg de naam Frozen Brothers. Teun Loonen stond aan het roer bij ICB en Pieter Corstiaans gaf leiding aan Slush Puppie...