Bereik je klanten via social media

Babbi_Social media

Naast recepten deelt Babbi ook andere kennis om ijsbereiders te ondersteunen. Zo hebben we een e-book met een social media-plan opgesteld.

Babbi onderneemt zelf veel online en merkt dat het directe contact met consumenten het merk versterkt. Bovendien leer je op die manier veel over je klanten. En die boodschap geven we graag door aan onze ijsbereiders.

In een digitale wereld is de aanwezigheid op ‘social’ belangrijk om je ijssalon (en banketbakkerij) te laten communiceren met de wereld. Ook helpt het je om interesse op te wekken bij een potentieel publiek en zo je business te vergroten.

De Babbi-handleiding is een instrument om je op een eenvoudige wijze te helpen bij het beheren van je sociale netwerk met ideeën over het opstellen van de nieuws en het verzenden hiervan en om te helpen je eigen publiek te leren kennen.

Het e-book geeft tips over wat nieuws is, hoe vaak je iets kunt posten en wat voor soort berichten werkt. Daarnaast helpt het je ook heel praktisch op weg met formaten van te gebruiken beelden bijvoorbeeld.

Wil je jouw ijssalon social-trendy maken? Download dan de gratis gids met nuttige tips.

Lees ook
De monumentale setting van Claudio’s IJssalon

De monumentale setting van Claudio’s IJssalon

Claudio’s IJssalon is gevestigd in het oude postkantoor van Apeldoorn. Achter de stalen deur van de oude kluis liggen geen bankbiljetten meer, maar grondstoffen voor ijs. Eigenaar Claudio Tabbers is blij met het monumentale pand. “Het heeft een prachtige uitstraling, het ademt geschiedenis. Elke Apeldoorner kent dit pand", aldus Claudio. Claudio's IJssalon...

Vipam presenteert het VipMagazine voor het najaar

Vipam presenteert het VipMagazine voor het najaar

Trends, inspiratie en heerlijke producten; alles samengevat in een VipMagazine voor het najaar. Maar liefst 52 pagina's met uw exclusieve grondstoffen en decoratie voor Herfst, Sinterklaas, Halloween, Kerst en Winter. In dit magazine staan producten met recepturen van Arthur Tuytel en prachtige beelden waar u als vakman inspiratie van krijgt. Het magazine...

Gezond ijs; dé trend van 2018

Gezond ijs; dé trend van 2018

Je ziet het steeds meer: consumenten willen genieten en een verantwoorde keuze maken. En ze hebben nog liever dat deze twee samengaan. Zoals het geval is bij het Healthy ijs van Babbi. Lactosevrij en heerlijk van smaak. Bied je klanten een healthy etalage aan die bij deze tijd hoort.  Zo kunnen ook klanten die intolerant zijn voor lactose of die graag...