Bereik je klanten via social media

3 mei 2018

Naast recepten deelt Babbi ook andere kennis om ijsbereiders te ondersteunen. Zo hebben we een e-book met een social media-plan opgesteld.

Babbi onderneemt zelf veel online en merkt dat het directe contact met consumenten het merk versterkt. Bovendien leer je op die manier veel over je klanten. En die boodschap geven we graag door aan onze ijsbereiders.

In een digitale wereld is de aanwezigheid op ‘social’ belangrijk om je ijssalon (en banketbakkerij) te laten communiceren met de wereld. Ook helpt het je om interesse op te wekken bij een potentieel publiek en zo je business te vergroten.

De Babbi-handleiding is een instrument om je op een eenvoudige wijze te helpen bij het beheren van je sociale netwerk met ideeën over het opstellen van de nieuws en het verzenden hiervan en om te helpen je eigen publiek te leren kennen.

Het e-book geeft tips over wat nieuws is, hoe vaak je iets kunt posten en wat voor soort berichten werkt. Daarnaast helpt het je ook heel praktisch op weg met formaten van te gebruiken beelden bijvoorbeeld.

Wil je jouw ijssalon social-trendy maken? Download dan de gratis gids met nuttige tips.

Altijd op de hoogte blijven?