Who’s Johnny? - ‘Kwalitatief ijs, met een sociale impact’

Johnny's Gelato_1

Foto: Christiaan van Beemen Als scheepsmanager proefde Haico Halbesma, alias Johnny, overal ter wereld ijs. Met de inspiratie die hij tijdens zijn reizen opdeed, opende hij een jaar geleden zijn ijssalon Johnny´s Gelato in Monnickendam. In april volgt een tweede filiaal in Zandvoort, met hetzelfde concept: “Kwalitatief ijs, met een soc...
Lees ook
FSIN: Supermarkten en speciaalzaken profiteren van coronacrisis

FSIN: Supermarkten en speciaalzaken profiteren van coronacrisis

De coronacrisis heeft grote gevolgen voor de maatschappij en de economie. Ook de verschillende foodkanalen merken de effecten. Terwijl de horeca grote omzetklappen oploopt, zien de supermarkten een flinke stijging van de omzet. Ook speciaalzaken als de bakker, slager en slijter kunnen profiteren.

Tien tips voor effectieve reclame

Tien tips voor effectieve reclame

Fiorienne Westenberg helpt met haar bureau Manytastes lokale ondernemers, zoals bakkers, slagers en visspecialisten met hun marketing- en communicatieplan. Op Bakkersvak 2020 gaf zij een presentatie in het praktijklokaal. Daar gaf ze tien tips voor effectieve reclame.